سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۰
35 سال پيشرفت با عضويت در بانك اطلاعات ورزشي

مسوول كتابخانه آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك از عضويت اين مركز در بانك اطلاعات ورزشي «sport discus »(معتبر‌ترين بانك اطلاعات ورزشي) خبر داد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، ‌شهرزاد كردبچه در اين باره گفت:‌ بسياري از مراكز اطلاع‌رساني ورزشي دنيا از اين مركز استفاده مي‌كنند، زيرا اكنون 574 نشریه در این بانک اطلاعاتی موجود است که در آنها مطالب علمی ورزشی و اطلاعات فنی رکوردهای جهانی هر رشته وجود دارد.

وي عنوان كرد: حمايت مناسبي از سوي رييس آكادمي المپيك و همچنين دبير كميته ملي المپيك براي اختصاص مبلغ اشتراك در اين مركز انجام شده است كه اميدواريم در سال آينده ميلادي نيز بتوانيم براي اشتراك در بانك اطلاعات ورزشي اقدام كنيم و از منابع آن بهره‌مند شويم.

وي ادامه داد: يكي از ويژگي‌ها يا امتيازاتي كه كتابخانه آكادمي ملي المپيك نسبت به ديگر مشتركان دارد، دسترسي به تمام متن‌هاي مقاله‌ها، پژوهش‌ها، پايان‌‌نامه‌ها و نشريات ورزشي است كه با توجه به خلاصه بودن متن‌هاي موجود در اين بانك، دسترسي به اين مطالب از سوي بانك اطلاعات ورزشي sport discus براي ما امكان‌پذير شده است.

كردبچه بيان كرد: اين بانك داراي منابع مختلفي از سال‌هاي 1974 تا 2009 است كه مي‌توان به وسيله آن 35 سال به سطح علمي ورزش جهان نزديك‌تر شد و همگام با آن‌ها پيشرفت كرد، اين مركز همچنينن به دنبال انتشار نشريات جديد و ارايه مقالات، پژوهش‌ها و پايان‌نامه‌هاي مناسب در حوزه ورزش، آن‌ها را در اختيار مشتركان خود قرار مي‌دهد.

وي تصريح كرد: مخاطبان اصلي استفاده از اين بانك ورزشكارانند و در اولويت دوم مي‌توان كارشناسان و دانشجويان رشته تحصيلي تربيت بدني و علوم ورزشي را به عنوان مخاطبان اين سايت نام برد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۱
    باسپاس از تلاش شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط