پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۰
نخستين جلد مجموعه «كلام وحي بر آستان ولايت»

همزمان با فرارسيدن ماه رجب، دفتر نخست مجموعه پنج جلدي «كلام وحي بر آستان ولايت» به قلم سيد علي حسيني صدر با ترجمه محمد انصاري از سوي انتشارات دليل ما منتشر مي‌شود./

فريد مسعودي، مدير علمي انتشارات دليل ما، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: هريك از جلدهاي اين مجموعه در قالبي مجزا به بحث و بررسي يكي از مباحث اعتقادي و اسلامي با استناد به منابع معتبر روايي و حديثي مي‌پردازند.

وي با بيان اين كه اين كتاب ترجمه موضوعي كتاب «وصايا الرسول لزوج البتول(س)» است، گفت: نخستين دفتر اين مجموعه به تبيين موضوع «اعتقادات» اختصاص دارد. مجموعه وصايا و سفارش‌هاي پيامبر(ص) به اميرالمومنين(ع) در موضوع اعتقادات در اين دفتر گردآوري شده‌اند.
 
مسعودي هدف از تأليف اين نوشتار را تعميق آشنايي خوانندگان با احاديث اهل‌بيت(ع) عنوان كرد و گفت: در اين دفتر پس از ذكر مقدمه، بيست موضوع مطرح مي‌شود كه در 101 مبحث فرعي و حديث مختلف با ترجمه و گاهي با توضيحات بيشتر درباره لغات يا اصطلاحات تبيين شده‌اند. 

مدير علمي انتشارات ديني دليل ما موضوعاتي نظير آفرينش انسان، امامت، ايمان، بهشت ، توكل و ... را از مباحث اصلي اين نخستين دفتر مجموعه «كلام وحي بر آستان ولايت» برشمرد.

چاپ اول نخستين جلد از مجموعه «كلام وحي بر آستان ولايت» از سوي انتشارات دليل ما در 168 صفحه، قطع وزيري، جلد شوميز و بهاي 22000 ريال به زودي منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط