سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۲
توزیع کاغذ تحریر اندونزی آغاز شد

مدیرعامل تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران گفت، شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران مرحله جدید توزیع کاغذ تحریر اندونزی را برای اعضای ناشر خود آغاز کرد.

ارشد عین‌اللهی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به اقدامات این مجموعه طی ماه‌های اخیر، عنوان کرد: شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران طی روزهای اخیر کاغذ تحریر اندونزی (آپریل مشکی) که بالاترین کیفیت موجود کاغذ تحریر است را در میان اعضای خود توزیع می‌کند.

وی افزود: این کالا یکی از بهترین کیفیت‌های کاغذ تحریر را دارد و با قیمت مناسب توزیع خواهد شد، در این زمینه ناشران می‌توانند درخواست خود را براساس بند و سایز کاغذ ۷۰×۱۰۰ یا ۹۰×۶۰ به تعاونی ارائه کنند.

عین‌اللهی با بیان اینکه این کالا به‌دلیل کیفیت خوب مورد استفاده ناشران بخش‌های مختلف است، ادامه داد: این کاغذها علاوه بر چاپ افست برای چاپ دیجیتال نیز کیفیت خوبی دارد و می‌تواند مورد استفاده ناشران حوزه‌های مختلف قرار گیرد و با توجه به محدود بودن میزان کاغذ توزیعی درخواست کنند.

وی بیان کرد: در مرحله بعد نیز کاغذ بالکی و کاغذ و مقوای گلاسه که ازسوی ناشران بارها درخواست شده نیز در فهرست تأمین کالاهای تعاونی قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها