چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۰
هزاره ققنوس با ۲ كتاب جديد به نمایشگاه می‌آید

مدير مسوول انتشارات هزاره ققنوس از انتشار دو كتاب با عنوان‌هاي «صداي تو خوب است» و «يك كراوات و يك دست لباس نيم‌دار آمريكايي» از سوي اين انتشارات خبر داد. این کتاب‌ها شامل گفت‌و‌گو هایی خیالی اند با سهراب سپهری و جلال‌ آل‌احمد./

رضا حاجي‌آبادي، مدیر این انتشارات، در گفت‌و گو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) اظهار داشت: اين كتاب‌ها دو جلد از مجموعه‌اي با عنوان «گفتگو با هنر و ادبيات» به شمار مي‌روند كه براي آشنايي بيشتر مخاطبان با هنرمندان و نويسندگان در قالب گفت‌وگو، از سوي اين ناشر در دست تهيه اند. 

به گفته وی، اين گفت‌وگوها همانند مصاحبه‌هايی زنده طراحي شده‌اند و سوالاتي كه علاقه‌مندان مي‌خواهند از هنرمندان بپرسند همراه با پاسخي منتخب از آثار و جمله‌هاي هنرمندان مكتوب شده است.

مدير مسوول انتشارات هزاره ققنوس اظهار داشت: كتاب «صداي تو خوب است» گفت‌‌وگو با سهراب سپهري است و پاسخ‌ها عين عبارات سهراب‌اند كه از مجموعه كتاب‌ها و نامه‌هاي وي انتخاب شده اند.

حاجي‌آبادي با بيان اين كه كتاب «يك كراوات و يك دست لباس نيم‌دار آمريكايي» نيز درباره جلال آل‌احمد است، بيان كرد: در اين كتاب هم به شيوه گفت‌و گو با سهراب سپهري عمل و عنوان كتاب نيز از يكي از آثار آل‌احمد گرفته شده است.

هر يك از كتاب‌هاي «صداي تو خوب است» و «يك كراوات و يك دست لباس نيمه‌دار آمريكايي» از مجموعه كتاب «گفتگو با هنر و ادبيات» تدوين رضا حاجي‌آبادي، در شمارگان ۲۲۰۰ نسخه، ۴۸ صفحه و بهاي ۱۵۰۰۰ ريال در بيست‌و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران (۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت) عرضه مي‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط