شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
دیدار مولفان کتاب‌های درسی با امیر دريادار شهرام ايرانی

مولفان كتاب‌های درسی با امیر دريادار شهرام ايرانی، فرماندهی نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در آستانه هفته بزرگداشت دفاع مقدس، جمعی از مديران و مولفان سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی با فرمانده نيروی راهبردی دریایی ارتش امير دريادار شهرام ايرانی ديدار نمودند.
 
در اين ديدار، دريادار ايرانی با گراميداشت ياد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ضمن تقدير و تشكر از سعی و اهتمام همكاران سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی در امانت‌داری از ارزش‌ها و انتقال آن به دانش‌آموزان و آينده‌سازان اين مرز و بوم، به تشريح بخش‌هايی از عمليات ناوگروه 86 پرداخت.
 
دریادلان استوار این ناوگروهِ امنیت‌آفرین وتحول‌گرا از چهار اقیانوس هند،آرام شمالی، اقیانوس آرام جنوبی و اقیانوس اطلس و هفت دریا و تنگه‌های مهم راهبردی با افتخار گذر کردند. ناوگروه از منطقه انحصاری اقتصادی ۲۲ کشور و آب‌های سرزمینی ۸ کشور عبور کرد و به ۵ بندر بمبئی هندوستان، جاکارتا اندونزی، ریودوژانیرو برزیل، کیپ تاون آفریقای جنوبی و بندر صلاله کشور عمان، از ۳ قاره جهان پهلوگیری داشته است.
 
در راستای افزودن دستاوردهای انقلاب اسلامی در کتاب‌های درسی کارگروهی برای بررسی و تعیین ضوابط نحوه ورود این دستاورد بزرگ تشکیل خواهد شد، در راستای افزودن دستاوردهای انقلاب اسلامی در کتاب‌های درسی، کارگروهی برای بررسی و تعیین ضوابط نحوه ورود این دستاورد بزرگ تشکیل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها