شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
«بچه سرگذر» به کتابفروشی‌ها آمد

کتاب «بچه سرگذر» نوشته حسن کریمی از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «بچه سرگذر» نوشته حسن کریمی به تازگی از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب اولین اثر داستانی از عملیات کربلای ۴ و شهدای غواص با محوریت شخصیت شهیدعلی چیت‌سازیان است که برای مخاطبان نوجوان منتشر شده است.

کریم مطهری چند سال پیش خاطرات خود را از حال و هوای قبل و بعد از انقلاب و حضور در جبهه، با قلم حمید حسام به چاپ رسانید. کتاب «هفتاد و دومین غواص» ویژه جوانان و بزرگسالان نوشته شده و بیش از ۶۰۰ صفحه دارد و از بهترین مجموعه خاطرات دفاع مقدس است.

«بچه سرگذر» از کودکی کریم در محله سرگذر همدان شروع می‌شود و سال‌های قبل از انقلاب را به تصویر می‌کشد. آشنایی و آغاز رفاقت کریم با علی چیت سازیان که بعدها یکی از اعجوبه‌های دفاع مقدس می‌شود، از شیرین‌ترین بخش‌های کتاب است.

حال و هوای پر جنب و جوش سال ۵۷ و دهه شصت و شروع جنگ و شرکت در جبهه، بخش‌های متنوعی از این اثر است. این دو رفیق بعدها به گردان غواص‌ها می‌پیوندند و ماجراهای جذاب و درس‌آموزی را تجربه می‌کنند.

این کتاب از مجموعه «هفتاد و دومین غواص» با عنوان «بچه سرگذر»، ویژه نوجوانان، پیرایش و بازطراحی شده است. تصویرسازی‌های داستانی «بچه سرگذر» با تصاویری از نقشه‌های ساده مناطق و عملیات‌ها، تصاویر ادوات جنگی و نهایتاً تصاویر شخصیت‌های اصلی و فرعی همراه است.
این کتاب در ۱۷۶ صفحه عرضه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها