پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کتاب «حدیث بی قراری مهران» در ایلام نقد و بررسی می‌شود

ایلام-معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: آئین نقد و بررسی کتاب «حدیث بی قراری مهران» نوشته روح الله میرزایی برگزار می‌شود.

منصور محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام گفت: آئین نقد و بررسی کتاب حدیث بی قراری مهران، نوشته روح الله میرزایی باحضور محمدعلی قاسمی نویسنده، شاعر و منتقد پیشکسوت برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کتاب که با موضوع ادبیات دفاع مقدس و روایت و خاطرات شاهدان مهرانی از لحظات اشغال این شهر توسط دشمن بعثی، نوشته شده و روز شنبه هشتم مهرماه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی در ساعت۱۶برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: سال هاست که نقد و بررسی آثار ادبیات دفاع مقدس و پایداری در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در دستور کار این اداره کل قرار دارد و آثار ارزشمند و فاخری از مولفان ایلامی مورد نقد و بررسی و رونمایی قرار می گیرد.
 


وی ادامه داد: این آئین با مشارکت ادارات‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و خانه کتاب و ادبیات ایران و موسسه فرهنگی‌ هنری عصر پیام ایلام روز شنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا نشر نیشتمان،کتاب حدیث بی قراری مهران، نوشته روح الله میرزایی، را در ۲۶۸ صفحه در سال ۱۴۰۰ چاپ و منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها