یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
برگزیدگان نخستین جشنواره خاطره‌نویسی معلمان تربیت‌بدنی لرستان معرفی شدند

لرستان- معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان، برگزیدگان نخستین جشنواره خاطره‌نویسی معلمان تربیت‌بدنی لرستان را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش روز یک‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فراخوان نخستین جشنواره خاطره‌نویسی معلمان تربیت‌بدنی از سوی این معاونت منتشر شد، عنوان کرد: خوشبختانه این جشنواره با استقبال خوب همکاران مواجه شد‌.

امین جمشیدی گفت: ۱۳۰ خاطره از معلمان تربیت‌بدنی سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی اولیه و دو مرحله داوری، ۶ اثر به عنوان آثار برتر در استان شناخته شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه بیشترین آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره مربوط به معلمان تربیت‌بدنی ناحیه یک و شهرستان بروجرد بود، عنوان کرد: خانم سارا قوامی از ناحیه یک خرم‌آباد، مقام اول، آقای رضا جایدری از ناحیه دو خرم‌آباد، مقام دوم و خانم لیلی ساکی منطقه سیلاخور، مقام سوم را کسب کردند. 

جمشیدی ادامه داد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته ظفر پاپی از منطقه سیلاخور، و محمد سپهری‌منش از ناحیه یک خرم‌آباد و مریم آریان‌فر از ناحیه یک خرم‌آباد نیز شایسته تقدیر شناخته شدند. 

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش پرورش لرستان یادآور شد: آثاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا کردند در کتابی به نام نویسندگان خاطرات منتشر خواهد شد. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها