سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
سی و پنجمین فستیوال جهانی عکاسی یونسکو میزبان دو اثر عکاس اسفراینی از خراسان شمالی شد

خراسان شمالی - حسین رضایی، مستندساز، عکاس اسفراینی و خالق مستند قلپیچ گفت: فستیوال جهانی عکاسی یونسکو با عنوان جاده راه ابریشم با معرفی و اکران آثار برگزیده، فینالیست‎های خود را در پاریس شناخت.

حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اسفراین اظهار کرد: سی و پنجمین فستیوال جهانی عکاسی یونسکو با عنوان جاده راه ابریشم به همراه معرفی آثار برگزیده و فینالیست در محل دفتر مرکزی سازمان جهانی یونسکو کشور فرانسه برگزار گردید.
 
 
عکاس اسفراینی گفت: حضور من در این فستیوال با ۲ اثر به نامهای « زندگی» و « قلپیچ» توانست جواز ارائه در فینال این رویداد را به‌دست آورد.

وی با اشاره به محوریت این فستیوال اظهار کرد: حفظ و ارتقای میراث مشترک، مبادلات فرهنگی ،علمی و تجاری که در امتداد جاده ابریشم سرتاسر کره زمین نقش دارد زیر نظر سازمان جهانی یونسکو انجام گرفت.
 
رضایی خاطرنشان کرد: این رویداد با حضور ۳۲۰۰ عکاس از سراسر دنیا شروع و با حمایت بنیاد بین‌المللی صلح پکن و با معرفی ۱۴۰ اثر پایان پذیرفت.
 
وی همچین افزود: فینالیست‌های این فستیوال جواز حضور در نمایشگاه آثار برتر این رویداد و اکران در مقابل دفتر مرکزی سازمان جهانی یونسکو را بدست می‌آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها