یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
دعوت از نویسندگان برای تالیف کتاب در حوزه شهدا/ دایره المعارف شهدای زنجانی تالیف می‌شود

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: فراخوان دعوت از فعالان عرصه نویسندگی برای تالیف کتاب با مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منتشر شد.

عباس برزه‎گر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: فراخوان دعوت از فعالان عرصه نویسندگی برای تالیف کتاب با مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منتشر شد.

وی تصریح کرد: معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در نظر دارد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از نویسندگان و پژوهشگران که صاحب اثر و دارای دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه ایثار و شهادت می باشند، برای همکاری در تالیف کتاب دعوت به عمل آورد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 20 خرداد ماه  سال جاری خواهد بود، افزود: آثار و رزومه فرد باید به این معاونت واقع در مجتمع ادارات جنب شرکت گاز، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاررگران استان زنجان تحویل داده شود.

بزره‎‌گر با اشاره به اینکه زنجان 3535 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، اضافه کرد: بیش از 100 هزار سند از خاطرات شهدا و رزمندگان گردآوری شده است که آثار ارزشمندی از دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی یکی از برنامه‌های بنیاد شهید استان را تألیف و گردآوری دایره المعارف شهدا و رزمندگان استان اعلام کرد و افزود: این کتاب شامل اطلاعات جامع و کاملی از همه شهدا و رزمندگان خواهد بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها