دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم برای مردم مناطق محروم زنجان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی توسط دانشجویان گفت: در این اردوها کلاس‌های آموزشی و تقویتی، آموزش قرآن، احکام، مشاوره برای مردم مناطق محروم برگزار می‌شود.

اقبلا جهانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی برنامه‌های متعددی در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی در مناطق مختلف استان افزود: از یک هزار و 350 گروه فعال در استان برخی به صورت اختصاصی در مسائل فرهنگی و آموزشی در مناطق محروم فعالیت دارند.

جهانبخشی با اشاره به برگزاری برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جهادگران و برگزاری اردو‌های جهادی نوروزی افزود: در این جشنواره‌ها 76 هزار نفر حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی رزم جهاد شامل آموزش‌های عمومی، رزم هجرت ویژه گروهای جهادی فعال و رزم هجرت ویژه مجمع جهادگران نیز از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سطح استان بود که در این دوره‌ها 3 هزار نفر شرکت کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به استقبال دانشجویان از طرح‌‎های اردوهای جهادی بیان کرد: دانشجویان پیش‌قراولان اردوهای جهادی هستند و خدمات و تجارب ارزنده‌ای در این اردوها داشته‌اند.

وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری اردوهای جهادی برای دانشجویان گفت: این طرح باعث خودسازی اعضای گروه‌های جهادی و هم باعث آشنایی مشکلات مناطق محروم و خدمات‌رسانی بهتر به ولی‌نعمتان می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برخی از خدمات اردوهای جهادی در مناطق محروم گفت: در این اردوها اقداماتی از قبیل برگزاری کلاس‌های آموزشی و تقویتی، آموزش قرآن، احکام، مشاوره، تعمیر و مرمت مدارس و مساجد، کلاس‌های آموزشی ترویج اشتغال خانگی در روستاها، ویزیت رایگان، دندان پزشکی و ... اجرا می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها