پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
نمایشگاه منتخبی از آثار تصویرگری کتاب‌ و پوسترِ فیلم‌های کانون

موزه ملی هنر و ادبیات کودک و نوجوان کانون به مناسبت بزرگداشت روز معلم، نمایشگاهی از منتخب آثار تصویرگری کتاب‌ها و پوستر فیلم‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در این نمایشگاه، تصاویر انتخاب‌شده از میان آثار کانون (کتاب، پوستر فیلم و تئاتر) و تولیداتی است که ماجرای آن با حال و هوای مدرسه پیوند خورده است. کتاب‌هایی چون: «حیاط پشتی مدرسه عدل آفاق»، «شش شاگرد تازه»، «پاهای تو منهای یک»، «رونویسی از بهار» و همچنین پوستر فیلم‌های «مدرسه‌ای که می‌رفتیم»، «مشق شب» و... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۶ اثر تصویرگری متعلق به هنرمندانی از جمله نیکزاد نجومی، خشایار قاضی‌زاده، وجیه‌الله فردمقدم، حسن موسوی، بهراد امین‌سلماسی، سیمین شهروان، مسعود قره‌باغی، محمدمهدی طباطبایی و هوشنگ محمدیان است.

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۹ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ برای بازدید از نمایشگاه به موزه ملی هنر و ادبیات کودک و نوجوان کانون واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند. همچنین جهت هماهنگی برای بازدیدهای گروهی نیز می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۸۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها