یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
نشست تخصصی هم‌اندیشی ‌نویسندگان جبهه مقاومت استان قم برگزار می‌شود

مدیر اداره کتاب اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری نشست تخصصی هم‌اندیشی ‌نویسندگان جبهه مقاومت استان قم، همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

روح‌الله کریمی، مدیر اداره کتاب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به برنامه‌های این اداره به مناسبت همین ایام اشاره کرد و گفت: نخستین نشست تخصصی هم‌اندیشی ‌نویسندگان جبهه مقاومت استان قم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  با هدف بررسی مشکلات و مسائل این قشر از نویسندگان برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: برنامه بعدی این اداره‌کل برای حمایت از کتاب‌های تازه منتشر شده و کمک به معرفی این کتاب‌ها برای اطلاع مخاطب از تازه‌‌های نشر استان، افتتاح نمایشگاه دائمی تازه‌های کتاب استان قم است. با توجه به همزمانی این دوره با سالروز شهادت سردار سلیمانی به کتاب‌های جبهه مقاومت اختصاص می‌یابد و در مناسبت‌های مختلف دیگر نیز ادامه خواهد داشت.
 
کریمی به فعالیت‌های اداره کتاب در 10 ماهه اخیر پرداخت و گفت: اداره کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم در حوزه بررسی کتاب از ابتدای سال تاکنون، ۶۵۰۰ عنوان کتاب را بررسی و مجوز نشر داده که از این میان 50 اثر مغایر شرایط چاپ و نشر تشخیص داده شده است.
 
مدیر اداره کتاب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: یکی از وظایف اداره کتاب اهدا کتاب به مراکز، مساجد، مدارس و نهادهایی است که برای تجهیز کتابخانه، درخواست کتاب دارند. در حوزه اهدا کتاب تاکنون ۷۵۰۰ جلد کتاب به مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی اهدا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها