یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسان یزدی به مناسبت هفته خوشنویسی در استان

حکیمیان با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته خوشنویسی در یزد گفت: نمایشگاه آثار خوشنویسان یزدی به مناسبت این هفته در کتابخانه مرکزی یزد در حال اجرا است.

علی حکیمیان، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در یزد، از برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسان یزدی خبر داد. این نمایشگاه به‌مناسبت بزرگداشت هفته خوشنویسی از ۲۱ تا ۲۸ مهرماه در حال برگزاری است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بلوار بسیج نگارخانه کتابخانه مرکزی یزد از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود: این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و انجمن بهشت هنر برگزار می‌شود.

حکیمیان ادامه داد: در این نمایشگاه، آثاری از هنرمندان و نویسندگان یزدی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است که در نمایشگاه‌های کشوری نیز این آثار به نمایشگاه گذاشته شده است.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه توجه به هنر خوشنویسی و همچنین ارائه آثار هنرمندان در عرصه فرهنگ و هنر و همچنین معرفی ظرفیت‌های خوشنویسی در استاان یزد است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در کتابخانه مرکزی یزد به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های استانی در زمینه فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، امیدواریم بتوانیم توجه بیشتری به این ظرفیت ملی و استانی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط