یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
آموزش استفاده از منابع کتابخانه‌ای از اهداف همایش علمی «گزارش‌های پژوهشی» است

آذربایجان‌غربی- دبیر نخستین همایش علمی «گزارش‌های پژوهشی» دانش‌آموزان شهر قوشچی گفت: هدف از برگزاری این همایش، آشنا کردن دانش‌آموزان با فرآیند پژوهش و استفاده از منابع کتابخانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، رضا مشهدی غلام، با اشاره به نقش پژوهش در جامعه گفت: هدف از برگزاری این همایش، آشنا کردن دانش‌آموزان با فرآیند پژوهش و استفاده از منابع کتابخانه‌ای و بسترسازی برای ورود دانش آموزان به عرصه پژوهش در آینده‌ای نزدیک می‌باشد.

وی افزود: در این همایش ۹ نفر از دانش آموزان پایه هفتم به صورت داوطلبانه گزارش‌های پژوهشی خود را ارائه کردند.

کتابخانه‌ها نقشی اساسی در فرآیند آموزش دارند

محسن ملک زاده، مسئول کتابخانه گنج دانش و داور همایش، نیز ضمن اشاره به پیوند عمیق بین کتابخانه و مدرسه اظهار کرد: کتابخانه‌ها نقشی اساسی در فرآیند آموزش و حمایت از برنامه‌های آموزشی و پژوهشی مدارس ایفا می‌کنند.

وی افزود: بر همین اساس قبل از برگزاری همایش، آموزش روش تحقیق و پژوهش و استفاده از منابع کتابخانه‌ای با همکاری رضا مشهدی غلام، دبیر علمی همایش در محل کتابخانه گنج دانش انجام شد.

به گزارش ایبنا؛ با هدف آشنایی دانش آموزان با فرآیند پژوهش و منابع کتابخانه‌ای، نخستین همایش «گزارش‌های پژوهشی» دانش آموزان شهر قوشچی در مدرسه شهید صمد قنبری قوشچی برگزار شد.

این همایش با قرائت بیانیه هیئت داوران توسط مسئول کتابخانه گنج دانش و اهدا جایزه به دانش آموزان ارائه کننده گزارش پژوهشی خاتمه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها