جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
«سیمای سلیمانی» و «حاج قاسمی که من می­شناسم» در بازار کتاب

کتاب­‌های «سیمای سلیمانی» و «حاج قاسمی که من می‌شناسم» در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی انتشارات خط مقدم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب­ «سیمای سلیمانی» گردآوری خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از منظر فرماندهان، هم­رزمان، سیاسیون و... است که به همت حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی تدوین شده است.
 
خاطرات گرد‌آوری شده در کتاب «سیمای سلیمانی» در هفت فصل شامل ناگفته‌هایی از سران کشور، مسئولین سیاسی، فرماندهان و نزدیکان سردار دل‌هاست.‌
 
در پشت جلد این کتاب آمده است: «دو هفته پس از شهادت سردار سلیمانی امام خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران فرمودند: «ما به حاج‌قاسم سلیمانی، شهید عزیز، به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب نگاه کنیم. یک راه، یک مدرسه‌ی درس‌آموز».
تبیین مکتب و عظمت وجودی سردار سلیمانی کتاب‌های گوناگونی می‌طلبد. نگارش «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» با همین نگاه از سوی حجت‌الاسلام علی شیرازی رقم خورد و خاطرات شخصی وی از سردار سلیمانی نیز در کتاب «حاج قاسمی که من می‌شناسم» از همین نشر در دسترس است.
کتاب پیش‌رو «سیمای سلیمانی» در ادامه‌ی همان بناست تا ما را با ویژگی‌های شهید بزرگ جبهه‌ی ‌مقاومت «از زبان دیگران» آشنا کند.»
 
نخستین چاپ کتاب «سیمای سلیمانی» در 208 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای 37 هزار تومان از سوی انتشارات خط مقدم راهی بازار نشر شده است.
 
کتاب «حاج قاسمی که من می‌شناسم» نیز روایتگری خاطرات چهل ساله حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به اهتمام سعید علامیان است.
 
نخستین چاپ کتاب «حاج قاسمی که من می‌شناسم» در 168 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای 30 هزار تومان از سوی انتشارات خط مقدم راهی بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها