چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
ضرورت معرفی «ایران امروز» در کشورهای اکو

در دیدار رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با رئیس موسسه فرهنگی اکو بر معرفی ایران امروز در کشور‌های عضو اکو تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی اکو، سرور بختی، رئیس موسسه فرهنگی اکو چهارشنبه‌(اول دی‌ماه 1400) با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد‌مهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.   
 
سرور بختی در این دیدار که در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک مجدد انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محمد‌مهدی ایمانی‌پور، ابراز امیدواری کرد، نگاه فراگیر و  تجارب بین‌المللی ایشان موجبات گسترش بیش از پیش همکاری‌های فی‌مابین را فراهم کند.   
 
وی همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از موسسان و میزبان مقر دائمی موسسه فرهنگی  اکو می‌تواند سهم ویژه‌ای در برنامه‌های این نهاد بین‌المللی داشته باشد، تاکید کرد: منتظر برنامه‌های پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف گسترش تعاملات فرهنگی در منطقه اکو هستیم.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این دیدار با استقبال از دیدگاه‌های  دوستانه و برادرانه رئیس موسسه فرهنگی اکو، گفت: معرفی ایران امروز در میان کشورهای عضو اکو یک ضرورت است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور دولت سیزدهم درباره گسترش تعاملات فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه، افزود: یکی از اولویت‌های مهم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دوره جدید، گسترش و تحکیم همکاری‌ها با نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای نظیر موسسه فرهنگی اکو است.
 
در این دیدار، خلج منفرد، معاون بین‌الملل و کیانی، مدیر همکاری‌های فرهنگی و ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همراه فاطمه میرباقری، معاون بین‌الملل و محمد محمودی، مشاور رسانه‌ای رئیس و مدیر ارتباطات موسسه فرهنگی اکو حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها