سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
4000 جلد کتاب به مراکز فرهنگی مختلف در ایران و افغانستان اهدا شد

سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به شکرانه پایان یافتن ماه مبارک رمضان، 4 هزار نسخه کتاب را به مراکز فرهنگی درخواست کننده داخل و خارج از کشور اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، رضا رشیدپور با بیان این خبر، یکی از رسالت‌های این سازمان را اهدا و ارسال کتاب به مراکز فرهنگی در مشهد و شهرستان‌های سراسر کشور با اولویت مناطق محروم عنوان کرد و گفت: این کتاب‌ها بنا به درخواست مراکز مختلف و اعلام نیاز هر مرکز به موضوعات خاص، توسط نماینده هر مرکز انتخاب و سپس ارسال می‌‌شود.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی افزود: خيريه سيدالشهداء، ندامتگاه شماره 5 زندان تهران، مؤسسه خاتم الاوصياء و ولايت خور و شهر هرات افغانستان از جمله مراکز دریافت کننده این منابع بودند.
 
وی تصریح کرد: پیش از این نیز در دومین هفته سال جاری، کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بیش از 12 هزار و 700 نسخه کتاب را به مرکز جامعه‌المصطفی گرگان اهدا کرده بود.
 
علاقه‌مندان به وقف در حوزه کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و بیش از ۵۰ کتابخانه وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور، یا از طریق تلفن ۱۳۸ از چگونگی فرایند این حرکت مطلع شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها