یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کتابخانه آستان قدس در ایام نوروز روی آنتن است

کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در بهار 1400 با مستندی 150 قسمتی از تلویزیون، مهمان خانه‌های ایرانیان می‌شود.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از گنجینه رضوی، مستند دو زبانه «میراثی از سناباد» در معرفی کتابخانه و موزه آستان قدس رضوی در طول تعطیلات نوروزی از شبکه‌های جام جم و خراسان رضوی پخش خواهد شد.
 
محمدجواد قوی رئیس اداره روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در این‌باره بیان کرد: در نخستین مرحله از پخش این مستند، در قالب 15 قسمت 20 دقیقه‌ای، بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی شامل گنجینه نسخ خطی، چاپ‌سنگی، فهرست‌نویسی، مخزن کتب چاپی و... معرفی و نمایش داده خواهد شد.
 
وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان نیز دومین سری از این مستند شامل معرفی موزه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی، به‌عنوان یکی از بزرگترین و غنی‌ترین موزه‌های قرآن دنیا پخش می‌شود.
 
قوی با تأکید بر اینکه تمامی تصاویر این مستند تولیدی است، گفت: در تهیه این مستند هیچ تصویر آرشیوی استفاده نشده و تمام تصاویر، فیلم‌ها و موسیقی‌ها به‌صورت ویژه تولید شده است.
 
مستند کتابخانه مرکزی آستان قدس، ایام نوروز از شبکه جهانی جام جم یک ساعت 10 به وقت ایران؛ جام جم دو ساعت 15:30 به وقت ایران، جام جم سه ساعت 18:50 به وقت ایران و شبکه استانی خراسان رضوی ساعت 23 و تکرار روز بعد ساعت 9 پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها