چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
افشای عقاید نژادپرستانه ترامپ در کتاب وکیل شخصی‌اش

مایکل کوهن وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ در کتابی که قرار است هفته آینده وارد بازار کتاب آمریکا شود، حقایقی درباره عقاید نژادپرستانه ترامپ نوشته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از تریبون ایندیا، مایکل کوهن وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ در کتابی که قرار است هفته آینده وارد بازار کتاب آمریکا شود، حقایقی درباره عقاید نژادپرستانه ترامپ نوشته است و فاش می‌کند او برای نژاد سیاه ارزشی قائل نیست.
 
کوهن در این کتاب با عنوان «ناسپاس؛ یک دفتر خاطرات» می‌نویسد: ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده رهبران آفریقا را تحقیر می کند و به طور کلی اعتقاد دارد رای سیاه پوستان ارزشی ندارد. در این کتاب به صراحت آورده شده است که ترامپ نه تنها شهروندان سیاه‌پوست آمریکایی را تحقیر می‌کند بلکه علیه روسای جمهور سیاه‌پوست سایر کشورهای جهان مثل نلسون ماندلا نیز حرف‌های زشتی زده است.
 
طبق بخش هایی از این کتاب که به دست روزنامه واشنگتن پست رسیده است ، کوهن می نویسد: در موقع مرگ ماندلا در سال 2013 ترامپ گفته بود که ماندلا اصلاً یک رهبر نبوده است و صلاحیت این پست را نداشته است.
 
کوهن در کتاب 432 صفحه ای خود با عنوان داستان واقعی وکیل شخصی سابق رئیس جمهور دونالد ج. ترامپ به نفرت وسواسی ترامپ از باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا اشاره کرد.
 
مایکل کوهن این کتاب را در درون زندان نوشته و طی چند ماه گذشته که به علت شیوع کرونا از زندان به حبس خانگی منتقل شده بود آن را تکمیل کرده است. او به علت دروغ گویی به کنگره و پلیس اف‌بی‌آی و همچنین چند جرم دیگر از جمله کلاهبرداری مالی و مالیاتی مجرم شناخته شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها