دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
انتخاب معاون اجرایی نمایشگاه کتاب بعد از بررسی برنامه‌‌ها

مهدی فیروزان؛ عضو کمیته منتخب سه نفره شورای سیاستگذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به نشست‌های دو روز گذشته اعضای این کمیته با کاندیدای معرفی شده شورای برنامه‌ریزی و اجرایی صنفی، گفت: در هر نشست بیش از دو تا سه ساعت درباره برنامه‌ها و مباحث مختلف تصدی معاون اجرایی نمایشگاه بحث و تبادل نظر شد و نتیجه آن تا دو روز آینده با طرح در شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب مشخص می‌شود.

مهدی فیروزان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اعلام کرد: بعد از نشست روز شنبه اعضای کمیته منتخب سه نفره شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب با اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی صنفی و انتخاب دو گزینه نهایی، نشست‌های مختلف چندین ساعته با این افراد برگزار شده است.
 
وی افزود: در این نشست‌ها، بحث‌های مختلفی از جمله برنامه‌های هر یک از گزینه‌ها طرح و بررسی شد و قرار است مجموع این مباحث در نشست دو روز آینده شورای سیاستگذاری نمایشگاه به مشورت گذاشته شود.
 
فیروزان با اشاره به گام بعدی این کمیته توضیح داد: این کمیته با بررسی مجموعه نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های هر یک از دو گزینه پیشنهادی، تصمیم خود را می‌گیرد و به شورای سیاستگذاری و شورای برنامه‌ریزی و اجرایی صنفی نمایشگاه برای شخص در نظر گرفته شده در تصدی معاون اجرایی نمایشگاه سی و یکم اعلام خواهد کرد.
 
به گزارش ایبنا، در نشست شنبه ۱۴ بهمن شورای برنامه‌ریزی و اجرایی صنفی نمایشگاه کتاب تهران با حضور هفت عضو دائمی آن یعنی سه نماینده از اتحادیه آشنا و چهار نماینده از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با حضور مهدی فیروزان، علی‌اکبر اشعری و فریدون عموزاده‌خلیلی به نمایندگی از شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.

 در پایان این نشست، ۲ کاندید برای تصدی معاونت اجرایی در نظر گرفته شدند که محمدمهدی داوودی‌پور از اتحادیه آشنا و یحیی دهقانی از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در صدر این فهرست قرار گرفتند و رایزنی‌ها برای تصدی این پست با گزینه آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط