جمعه ۲۱ تیر ۱۳۸۷ - ۱۰:۰۲
برگزاری دوره‌ «زبان‌شناسی و ادبیات» در شهر کتاب

دوره‌ آموزشی «زبان شناسی و ادبیات» با تدریس فرزان سجودی در روزهای یکشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از شهر کتاب مرکزی، مطالعه‌ ادبیات، بخش جدایی‌ناپذیری از مطالعه‌ زبان و نقش‌های آن است. 

دستاورد‌های نظری زبان‌شناسی که همان علم مطالعه‌ زبان در همه‌ نقش‌های آن از جمله ادبیات است، در چند دهه‌ اخیر در مطالعات ادبی تاثیر بسیار گسترده‌ای داشته است. 

در همین راستا شهرکتاب دوره‌ آموزشی «زبان شناسی و ادبیات» را با تدریس فرزان سجودی در روزهای یکشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌کند. 

در این دوره به بررسی مطالعات ادبی متاثر از نظریه‌های زبان‌شناختی مانند: صورتگرایی روسی، پیش‌آگهی مطالعات زبان‌شناختی ادبیات، مکتب پراگ، هنجار گریزی و قاعده‌افزایی، گونه‌های ادب: نظم، نثر و شعر، ادبیات شفاهی و ادبیات نوشتاری، زبان‌شناسی و ادبیات داستانی، زبان‌شناسی و ادبیات نمایشی پرداخته می‌شود.

طول هر یک از این دوره‌ها ده جلسه است و از روز ۱۳ مرداد ماه آغاز می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند تا تاریخ نهم مردادماه به روابط عمومی شهرکتاب واقع در خیابان حافظ‌ شمالی، نبش زرتشت شرقی، طبقه اول مراجعه کنند و یا با شماره88806743 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها