یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
ثبت‌نام برای صدور کارت اهل‌قلم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد

موسسه خانه کتاب باهدف ارائه خدمات و تسهیلات ویژه برای اهالی قلم، در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد مقدس غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد مقدس شنبه (۳ آبان‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد با حضور سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

موسسه خانه کتاب در این نمایشگاه غرفه‌ای را باهدف ارائه خدمات و تسهیلات ویژه برای اهالی قلم، به خود اختصاص داده است؛ نویسندگان می‌توانند با مراجعه به این غرفه با ارائه مدارک خود، برای دریافت کارت و ثبت‌نام در سامانه اهل‌قلم اقدام کنند.

به‌روز کردن و تکمیل اطلاعات اهالی قلم و همچنین پیگیری مسائل مربوط به تأمین اجتماعی پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری ازجمله تسهیلات ارائه‌شده به اهالی قلم استان‌های میزبان بوده است.

از دیگر فعالیت‌هایی که به همت موسسه خانه کتاب در نمایشگاه‌های استانی کتاب سال جاری تحقق می‌یابند، می‌توان به برگزاری همایش اهالی قلم در این نمایشگاه اشاره کرد. همچنین در این نمایشگاه‌ها نشست‌های تخصصی نقد و بررسی کتاب‌ها و بررسی مسائل مربوط به اهالی قلم برگزار می‌شود.

این فعالیت‌ها و خدمات در راستای اجرا و تحقق بندهای تفاهمنامه همکاری خانه کتاب با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها انجام می‌شود. خانه کتاب در دوره جدید فعالیت‌هایش تلاش دارد خدمات خود را در سطح ملی ارائه کند.

این اقدام موسسه خانه کتاب در تمام نمایشگاه‌های استانی کتاب سال جاری به‌صورت مستمر انجام می‌شود.
در این باره بخوانید:

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد مقدس افتتاح شد
صالحی: خراسان رضوی می‌تواند قطب فرهنگ مکتوب جهان اسلام باشد
اینجا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط