سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
«سروش» با 450 عنوان کتاب به نمایشگاه کرمانشاه می‌رود

معاون بازرگانی انتشارات سروش گفت: این انتشارات با 450 عنوان کتاب برگزیده خود در نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) محمدجواد حاجی‌سلطانی، معاون بازرگانی انتشارات سروش در این باره اظهار کرد: براساس اعلام مسئولان، در این نمایشگاه بیش از 550 ناشر از تهران و استان‌ها حضور دارند؛ همه ناشران داخلی موظف هستند آخرین کتب و آثار خود را ارائه کنند. 

وی همچنین به تخفیف 30 درصدی در نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: 20 درصد این تخفیف در قالب بُن کتاب و 10 درصد از سوی ناشران خواهد بود؛ این تصمیم از سوی معاونت مربوطه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل مشکلات چاپ و کاغذ اتخاذ شده است. 

حاجی‌سلطانی تاکید کرد: در سال جاری براساس برنامه‌ریزی انجام شده در همه نمایشگاه‌های استانی کتاب، حضوری فعال و پویا خواهیم داشت و براساس ظرفیت و پذیرش هر نمایشگاه با تعداد عناوین کتاب مناسب شرکت خواهیم کرد. در نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه با بیشترین عناوین یعنی 450 عنوان کتاب حضور خواهیم داشت.

وی افزود: انتشارات سروش طی دو سه سال اخیر تعداد عناوین چاپ نخست زیادی داشته و کتاب‌های فاخر و ارزشمندی را منتشر کرده است. همچنین کتاب‌های پُرفروش و ارزشمند گذشته نیز تجدیدچاپ شده‌اند که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

معاون بازرگانی انتشارات سروش در پایان، گفت: در این نمایشگاه همچنین بخشی از غرفه سروش به کتاب‌های کودک و نوجوان اختصاص خواهد یافت که شامل آثار جدید و متنوع انتشارات سروش در بخش کودک و نوجوان است. 

انتشارات سروش همچنین در این نمایشگاه آثار مرتبط با فرهنگ و هنر کرمانشاه به‌ویژه آثار مختلف به زبان کُردی را عرضه می‌کند. همچنین کتاب «چه پکه گل» مرحوم شامی کرماشانی که بعد از 23 سال از سوی انتشارات سروش تجدیدچاپ شده است، در غرفه سروش این نمایشگاه عرضه می‌شود. 

نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه از شانزدهم تا بیست و دوم مهرماه، صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 19 و 30 دقیقه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد پذیرای حضور علاقه‌مندان خواهد بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط