چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
اسماعیلی از شهرک صنعتی چاپ و نشر شهاب استان قم دیدن کرد

علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه احمد علمشاهی، مدیرکل دفتر چاپ وزارت ارشاد و برخی از اعضای شورای سیاستگذاری صنعت چاپ امروز چهارشنبه (4 بهمن‌ماه) از شهرک صنعتی چاپ و نشر شهاب استان قم دیدن کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علی اسماعیلی در بازدید از شهرک صنعتی چاپ و نشر شهاب استان قم در جریان روند اجرایی و راه‌اندازی امور مربوط به شهرک صنعتی چاپ و نشر شهاب استان قم قرار گرفت.

وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف این شهرک در دست راه‌اندازی در جلسه‌ای با مدیران و کارشناسان صنعت چاپ و اداره ارشاد استان قم درباره مسایل مربوط به چگونگی راه‌اندازی شهرک صنعتی چاپ و نشر شهاب به بحث نشست. 

اسماعیلی در این نشست از مدیر عامل شهرک صنعتی چاپ و نشر شهاب استان قم و سایر مسوولان و متولیان این شهرک دعوت کرد تا برای رسیدگی امور مربوط به شهرک به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد استان تهران مراجعه کنند.

مصطفی آمره، سرپرست شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان قم در این نشست خواستار حمایت‌های جدی وزارت ارشاد به منظور استقرار واحدهای چاپ در شهرک مذکور شد.

علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اکنون در حال بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع ناشران استان قم است. 

گزارش تکمیلی این بازدید به‌زودی در ایبنا منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها