جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
دیدار میهمانان سومین کنگره شعر مقاومت با دو شاعر پیشکسوت

دومین روز سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی با دیدار شاعران میهمان این کنگره با محمدجواد محبت از شاعران پیشکسوت آغاز شد. سپس با حضور در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام رضا(ع) در کرمانشاه از احمد عزیزی، شاعر پیشکسوت عیادت کردند.-

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به کرمانشاه، بعد از ظهر دیروز (یازدهم آبان) و نیم‌روز دوم از نخستین روز سومین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی، با بازدید شاعران میهمان کنگره از شهر و مناطق عملیاتی و یادمان شهدای پاوه و شعرخوانی در این شهر سپری شد.

صبح امروز (دوازدهم آبان) و در دومین روز برگزاری کنگره، این شاعران با محمدجواد محبت از شاعران پیشکسوت، دیدار کردند و به گفت‌وگو با او پرداختند. وی نیز یکی از مجموعه شعرهای خود را با عنوان «نت آواز قناری‌ها» به آنان اهدا کرد. 

پس از این دیدار، شاعران میهمان سومین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی با حضور در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام رضا(ع) در کرمانشاه از احمد عزیزی، شاعر پیشکسوت عیادت کردند و به گفت‌وگو با پزشکان معالج او برای جویا شدن از سیر درمانش پرداختند. 

احمد عزیزی از ۱۵ اسفندماه ۸۶ به دلیل کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی به کما رفت و از همان روز تاکنون در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بستری است. 

سومين كنگره شعر مقاومت بين‌الملل اسلامي تا 13 آبان ماه در كرمانشاه ادامه دارد. این کنگره از سوی بنیاد فرهنگی روایت، موسسه روایت فتح و سازمان بسیج مستضعفین برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط