یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
توزیع 30 هزار جلد کتاب در زنجان به مناسبت هفته کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اجرای برنامه‌های ویژه هفته کتاب در این استان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌‌های ویژه این هفته، توزیع 30 هزار جلد کتاب در سطح استان است.-

علی سهندی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در هفته کتاب (20 تا 27 آبان) برنامه‌های متنوعی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود که توزیع 30 هزار جلد کتاب در سطح مدارس، موسسات فرهنگی و اداره‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها از جمله آن‌‌هاست.

سهندی اضافه کرد: راه اندازی «پیک مهر» و ایستگاه‌های مطالعه در سطح استان و برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب در سراسر شهرستان‌های استان، از دیگر برنامه‌های این هفته فرهنگی به شمار می‌آید.

وی افزود: همچنین برنامه‌ای با عنوان «روز کتاب و کودک» به همراه جنگ شادی و اهدای کتاب به کودکان در یکی از روزهای هفته کتاب برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق این برنامه در نشست نهایی ستاد برگزاری هفته کتاب اعلام می‌شود.

مدیرکل ارشاد زنجان در پایان گفت: با دکتر محمدحسین بابایی، نماینده اتحادیه پزشکان استان، رایزنی‌هایی صورت گرفته و مقرر شده است تا در هفته کتاب ایستگاه‌های کتابخوانی در مطب پزشکان استان راه‌اندازی شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط