شنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۲
شب شعر طنز به رسم شهروندی در فرهنگسراي گلستان

فرهنگسرای گلستان برنامه‌‌ی شب شعر طنز با عنوان «به رسم شهروندی» را برگزار می‌کند.اجرای موسیقی سنتی، تجلیل از طنز پرداز مرحوم منوچهر احترامی از بخش‌های این برنامه است. \

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت شهرداري تهران، این برنامه با مشارکت معاونت اجتماعی ناحیه 2 شهرداری منطقه هشت و همکاری کانون طنز به رسم خنده فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و تاثیر آن در کاهش آلودگی هوا، آموزش رفتارهای اجتماعی در رفتار ترافیکی و شهری، بحران ترافیک و آلودگی هوا و نقش آن در زندگی روزمره شهروندان، اصلاح قوانین و فرهنگ آموزش از جمله موضوعاتی هستند که در قالب شعر و نمایش طنز در این برنامه ارائه می‌شود.

اجرای موسیقی سنتی، تجلیل از طنز پرداز مرحوم منوچهر احترامی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

منوچهر احترامي متولد سال 1320 طنز پرداز و از قدیمی‌ترین نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان بود که در سن 67 سالگي درگذشت.احترامي رشته ادبي را در مدرسه دارالفنون، رشته حقوق را در دانشکده حقوق و رشته قضايي را در دانشگاه تهران گذراند. داستان « حسني نگو يه دسته گل» از مهم‌ترين داستان‌هاي كودك احترامي و « طنز در تعزيه» از مهم‌ترين فعاليت‌هايش در زمينه تحقيقي است.

اين برنامه از ساعت 17 تا 19 روز دوشنبه 14 تیرماه، در سالن فدک برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان براي شركت در این برنامه مي‌توانند به فرهنگ‌سراي گلستان به نشاني نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند و براي کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌‌های 9-77841376 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها