چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۰
راهنماي پيروزي براي ورزشكاران استقامتي

كتاب «راهنماي پيروزي براي ورزشكاران استقامتي» اثر «استيون بورن» با ترجمه پويان ثابت كه به بيان اطلاعاتي مناسب در حوزه ورزش‌هاي استقامتي مي‌پردازد، منتشر شد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب حاضر با ارايه اطلاعاتي درباره تغذيه ورزش‌هاي استقامتي مي‌تواند براي مربيان و كارشناسان و همچنين ورزشكاران رشته‌هاي استقامتي كاربردي و موثر واقع شود.
اين اثر از هشت فصل تشكيل شده كه از جمله آن‌ها مي‌توان به « 10 اشتباهي كه بين ورزشكاران استقامتي متداول است، جايگزين التروليت‌ها، غذاي پيش مسابقه، ريكاوري عالي و سوخت‌ها انجمن تغذيه‌اي HAMMER» اشاره كرد.

نويسنده اين اثر، مشاور ارشد فني انجمن تغذيه HAMMER است. در قسمتي از مقدمه وي آمده: «ما معتقديم شما بايد به بهترين عملكرد ورزشي در تمرينات و مسابقات دست يابيد و با عزمي راسخ خود را در مقابل همه‌ ورزشكاران مسئول و متعهد مي‌دانيم و براي تحقق اين هدف همه را ياري مي‌كنيم. براي همين است كه راهنماي پيروزي براي ورزشكاران استقامتي را تدوين كرديم و اگر شما وقت بگذاريد آن را مطالعه كنيد و از اطلاعات آن استفاده كنيد، ما تضمين مي‌كنيم كه از نتايج ورزشي خود خشنود و راضي خواهيد شد.»

كتاب «راهنماي پيروزي براي ورزشكاران استقامتي» از سوي انتشارات بامداد كتاب و نشر ورزش در شمارگان2000 نسخه، 144 صفحه و 30000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط