شنبه ۱۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۷
روانشناسي آموزش فوتبال در كتابفروشي‌ها

كتاب «روانشناسي آموزش فوتبال» اثر «اندرو كيل» و «رابرت فورزوني» با ترجمه دكتر رحيم رمضاني‌نژاد، سعيد يونسي و الناز رمضاني‌نژاد منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)،‌ اين اثر با بيان چگونگي افزايش اعتماد به نفس، كنترل و تعهد در آن‌ها و به ويژه روش‌هاي لذت بردن از بازي براي بازيكنان فوتبال مي‌تواند براي مربيان، روانشناسان تيم‌هاي ورزشي و ورزشكاران موثر واقع شود. 

كتاب حاضر در 9 فصل تنظيم شده است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به انگيزش، روح تيمي و تيم‌سازي، ارتباط، تصويرسازي ذهني و قدرت والدين اشاره كرد. 

در قسمتي از مقدمه نويسنده اين اثر آمده است: «كتاب روان‌شناسي آموزش فوتبال، اطلاعات عملي و پايه‌اي روان‌شناسي ورزش را در اختيار ما قرار مي‌دهد. شما با خواندن هر فصل، چيزهاي زيادي را ياد خواهيد گرفت. اين كتاب يك راهنماي اوليه و مقدماتي براي كساني است كه مي‌خواهند نيازهاي بازيكنان جوان را درك كنند. مباحث اصلي اين كتاب شامل درك انگيزش، يادگيري و رشد بازيكنان، درك تأثير محيط بر بازيكنان و چگونگي توسعه استراتژي‌هاي فردي مي‌باشد.» 

كتاب «روان‌شناسي آموزشي فوتبال» از سوي انتشارات بامداد كتاب در شمارگان 2000 نسخه، 192 صفحه و بهاي 45000 ريال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط