چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۰
شاپرک‌ها کتاب می‌نویسند

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کودکان و نوجوانان در مسابقه کتاب‌نویسی شاپرک‌ها، تهیه یک کتاب از مرحله ایده‌پردازی و نگارش تا شکل ارایه آن را تجربه می‌کنند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 و 22، مسابقه کتاب‌نویسی شاپرک‌ها از مجموعه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی است که از سوی مراکز فرهنگی غرب تهران اجرا می‌شود. 

در این مسابقه که به همت کتابخانه حزین لاهیجی فرهنگسرای تهران، کتابخانه مشارکتی مسجدالنبی(ص) و مشارکت شهرداری‌های مناطق 21 و 22 برگزار می‌شود، کودکان و نوجوانان پس از دریافت فرم ويژه مسابقه اقدام به تهیه کتاب‌های مورد علاقه خود می‌کنند. آنها باید تمامی مراحل تولید کتاب را به صورت خلاقانه انجام دهند. 

مسابقه در دو گروه ابتدایی(مقاطع اول، دوم و سوم) و راهنمایی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند فرم‌های ويژه مسابقه را از تمامی مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نظير فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌ها دریافت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 44143777 و 44165200 تماس بگیرند. 

به برگزیدگان این مسابقه در رده‌های اول تا سوم جوایز اهدا خواهد شد. مسابقه کتاب‌نویسی شاپرک‌ها همزمان با هفته کتاب آغاز شده است و علاقه‌مندان تا 30 دي‌ماه فرصت دارند کتاب‌های تولید شده خود را به نشانی مراکزی که در فرم‌ها نوشته شده‌اند یا مرکزی که فرم را دریافت کرده‌اند، ارسال کنند.

هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران تا 30 آبان ‌ماه در سراسر كشور برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط