به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، کتاب «وسوسهی اشتراک تجربه» حاصل سالها تحصیل آکادمیک در حوزه مارکتینگ و برندینگ، و تجربه زیسته نویسنده در کنار کارآفرینان و استادان کسبوکار است که برخلاف آثار پیشین او در حوزه ادبیات داستانی، این کتاب روایتی تحلیلی و کاربردی از جهان برندها و کسبوکارهاست.
از نظر تبارشناسی علمی، «وسوسهی اشتراک تجربه» در مرز چند حوزه کلیدی از جمله بازاریابی و برندینگ با تمرکز بر تجربه برند و روایتگری، مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی دیجیتال با بررسی انگیزشها و ارزشهای اشتراک تجربه، علوم ارتباطات و رسانههای تعاملی با بررسی نقش پلتفرمهای دیجیتال و تولید محتوای کاربرمحور (UGC) و همچنین رفتار مصرفکننده و روانشناسی اجتماعی با بررسی فاکتورهای اعتماد، انگیزه و تعامل پایدار در فضای آنلاین قرار میگیرد.
این نگاه میانرشتهای باعث شده کتاب به اثری متفاوت در ادبیات مدیریت و مارکتینگ فارسی بدل شود.
«وسوسهی اشتراک تجربه» میتواند برای کارآفرینان و مدیران کسبوکار که بهدنبال ماندگاری برندشان هستند، مدیران و استراتژیستهای مارکتینگ و دیجیتال دانشجویان و پژوهشگران مدیریت، ارتباطات و M.B.A و حتی فعالان فرهنگی و رسانهای که با روایت و تجربه سروکار دارند، کاربردی و الهامبخش باشد.
این کتاب در ۳۷۰ صفحه رقعی و قیمت ۴۳۵ هزار تومان منتشر شده است.
نظر شما