به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، مدیر نشر آموخته گفت: نشر آموخته امسال ۱۴ عنوان کتاب جدید در سه حوزه توسعه فردی، توسعه کسبوکار و بازاریابی به بازار کتاب کشور عرضه کرده است.
بهمن فروزنده عناوین این کتابها را شامل: «همنوایی با معنا» نوشته سِت گادین با ترجمه فاطمه باغستانی، «آفرینشگران» نوشته آدام گرنت با ترجمه بهمن خداپناه و علیرضا خاکساران، «زبان بدن» نوشته جو ناوارو با ترجمه امیر انصاری، «شخصیت همیشگی نیست» نوشته بنجامین هاردی با ترجمه شایان تقینژاد، «گفتوگو با غریبهها» نوشته مالگوم گلدول با ترجمه فاطمه علیپور تنگسیری، «گذر از تنگنا» نوشته آدام آلتر با ترجمه الهام داوید، «آخرالزمانها» نوشته پیتر تورچین با ترجمه اصلان قودجانی، «جادوی کلمهها» نوشته جونا برگر با ترجمه معصومه عسکری اعلام کرد.
فروزنده افزود: هشت کتاب از مجموعه «۱۰ مقاله خواندنی از هارواد» با عنوان «درباره بازاریابی راهبردی»، «درباره مدیریت فرهنگی»، «آموزههای ورزش برای رهبری»، «برای مدیران تازهکار»، «درباره ضروریات مدیریت»، «درباره مذاکره» و «درباره ارتباطات»، عناوین این تازههای نشر هستند.
مدیر نشر آموخته همچنین درباره تجدیدچاپهای این انتشارات اظهار کرد: ۵۰ عنوان کتاب نیز برای بار دوم تا چهلوسوم تجدید چاپ شده است. همچنین ۱۱ عنوان ویراست جدید پس از بارها تجدید چاپ، با بررسی و ویراست و طراحی کاملاً جدید به بازار کتاب عرضه شده است.
فروزنده با تأکید بر اینکه این نشر در تلاش است تا در روزهای باقیمانده از سال ۱۴۰۳ نیز حداقل سه عنوان جدید به تازههای نشر خود اضافه کند، اضافه کرد: ۱۰ عنوان دیگر نیز با ویراست جدید منتشر خواهد شد. در مجموع تا پایان سال، ۸۸ عنوان کتاب در قالب تازههای نشر، ویراست جدید و تجدید چاپ از سوی نشر آموخته به جامعه فرهنگی و علمی کشور تقدیم شده است.
او درخصوص پرفروشهای این انتشارات نیز گفت: در حوزه توسعه فردی، چهار کتاب «جادوی کلمهها»، «شخصیت همیشگی نیست» و «گذر از تنگنا» از مجموعه کتابهای تازههای نشر و «ایگو دشمن شماست» از مجموعه کتابهای تجدید چاپ، پرفروشهای امسال نشر آموخته بودهاند. در حوزه کسبوکار و بازاریابی نیز کتاب «این است بازاریابی» پرفروش بوده است.
نظر شما