پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
نام‌گذاری خانه فرهنگ بیرجند به نام سید الشهدای خدمت

خراسان جنوبی - همزمان با تشییع پیکر شهید جمهور آیت الله رئیسی در بیرجند با حضور محمد اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه فرهنگ بیرجند به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی نام گذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند، آخرین استقبال مردم خراسان جنوبی از نماینده خبرگان سید الشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی با حضور پرشور مردم استان خراسان جنوبی و با شرکت وزیر فرهنگ و ارشاد در بیرجند انجام شد.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه حضور در شهر بیرجند، به بازدید خانه فرهنگ استان رفت و گفت: در راستای تکریم خدمات ارزنده آیت الله رئیسی که در بخش های زیر بنایی در حوزه فرهنگ و هنر مساعدت ویژه‌ای را در دولت سیزدهم داشتند ساختمان خانه فرهنگ شهر بیرجند به منظور الگوسازی در سایر شهرها و استان‌های کشور به نام ساختمان «سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی» نام گذاری شد.

وی با بیان اینکه ساختمان «سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی» حدود ۲ هزار متر زیر بنا دارد، افزود: این ساختمان شامل بخش اداری، پلاتو و نگارخانه است و امیدواریم با این حرکت گفتمان سازی که در شهر بیرجند که دیار علم و ایمان است افزایش یابد و در سایر استان ها و شهرستان های استان هم این اقدام مهم را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این ساختمان در سفر سال گذشته رئیس جمهور شهید در ۱۳ آبان ۱۴۰۲ با تامین اعتبار از سوی دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

فرخنده عنوان کرد: با نام گذاری میادین و بلوار های مهم و ساختمان هاو پروژه های مهم و مختلف اعم از آموزشی، اداری و در نهادها در مجموعه های استان بتوانیم یاد و خاطره و گفتمان خدمت ایشان را نهادینه کنیم که برای نسل های آینده موثر واقع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها