شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
پرواز بدون تشریفات!

خراسان جنوبی- استاد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در یکی از سفرهایم به صورت اتفاقی با شهید رئیسی در یک پرواز بودیم و از نزدیک دیدم چقدر ساده و بدون تشریفات کار می‌کند.

نگین ناصح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند بیان کرد: بعد از شنیدن خبر شهادت آیت الله رئیسی خاطره‌ام در سفر هواپیما از تهران به بیرجند با ایشان در ذهنم مرور شد که یادآور مردمی و بی‌ریا بودن ایشان بود.

وی افزود: طی یک سفر که تهران را به مقصد بیرجند ترک کردم متوجه شدم که شهید آیت الله رئیسی برای تبلیغات کاندیدای مجلس خبرگان به طور غیررسمی راهی بیرجند می‌شوند.

استاد دانشگاه ادامه داد: وقتی سوار هواپیما شدم دقایقی بعد شهید آیت الله رئیسی به همراه چند نفر دیگر سوار هواپیما شدند اما از تشریفات هیچ خبری نبود مانند یک مسافر عادی روی صندلی نشستند.

ناصح با بیان اینکه ایشان در داخل هواپیما با مهمانداران و عموم مردم صحبت می‌کردند، افزود: زمانی که هواپیما در فرودگاه بیرجند نشست، عده ای از مسافران به ایشان گفتند خسته نباشید اما ایشان در جواب گفتند: من خسته نیستم وقتی به بیرجند می‌رسم تمام خستگی ها از بدنم خارج می‌شود و مشخص بود که ایشان علاقه خاصی به این منطقه و مردم این دیار داشتند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: وقتی هواپیما در فرودگاه بیرجند نشست با خودم گفتم حتماً الان افراد زیادی در سالن فرودگاه منتظر ایشان هستند اما زمانی که رسیدیم و از هواپیما پیاده شدیم چنین نبود و مانند مسافران دیگر وارد سالن شدند و به مسیرشان ادامه دادند.

وی بیان کرد: شنیدن خبر شهادت ایشان و از دست دادن چنین مسئولانی به شدت سخت و ناباورانه است، مردم فردی عزیز، سختکوش، مخلص و بی ریا را از دست دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها