دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
پیام تسلیت انجمن کتاب کودک و نوجوان استان قم

انجمن کتاب کودک و نوجوان استان قم در پیامی، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان او در پی سانحه دلخراش سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، متن پیام تسلیت انجمن کتاب کودک و نوجوان استان قم به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر جانسوز شهادت ریاست جمهور محبوب جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان‌شان، نه تنها برای همه مردم ایران، بلکه تمام آزادگان جهان خبری تلخ و ناگوار بود؛ اما این شوک ناگهانی برای اهل فرهنگ و به‌ویژه مدافعان علمی اندیشه‌های استوار اسلامی، مصیبتی سخت‌تر و اسف‌بارتر و غم‌انگیزتر است.

رییس جمهور عزیز ما، گرچه عالی‌ترین مقام اجرایی کشور را به عهده داشت؛ اما از سویی دیگر عالمی وارسته و عاملی شایسته بود که در حوزه تقویت باورهای دینی، مجاهدت‌های بسیاری انجام داده و کارنامه درخشان فعالیت ایشان، سرشار از حمایت و انرژی‌بخشی به بخش‌های فرهنگی و پاسداشت از مرزبانان باورهای دینی و فرهنگی است.

انجمن کتاب کودک و نوجوان استان قم، ضایعه بزرگ از دست دادن ریاست جمهور و همراهان گرامی ایشان را -که هر یک مجاهدی خستگی‌ناپذیر بودند- به رهبر انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، جامعه بزرگ فرهنگی ایران و خانواده‌های آن بزرگواران تسلیت عرض می‌کند.

خدمات آن بزرگوار در ترویج نشر ایران و حمایت بی‌شائبه‌شان از خاطر اهل فرهنگ دور نخواهد شد. بی‌گمان راه ناتمام رسیدن به قله‌های کمال را با یاد و خاطره ایشان ادامه خواهیم داد و مسیر خدمات ایشان را ابراهیم‌وار خواهیم پیمود.».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط