پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
قریحه و ذوق کودکان و نوجوانان خوزستانی در شعر سرایی

خوزستان - شاعر کودک و نوجوان همدانی گفت: در کیهان بچه‌ها بیشتر اشعاری که چاپ شده اثر کودکان و نوجوانان خوزستانی است ؛زیرا بچه‌ها در شعر سرایی قریحه و ذوق زیادی دارند.

غلامرضا بکتاش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، در بخش جنبی نمایشگاه کتاب تهران در غرفه روستای ساریه برگزیده نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب اظهار کرد: در کیهان بچه‌ها بیشتر آثار و اشعاری که چاپ می‌شوند، متعلق به بچه های خوزستانی‌هستتد که در شعرسرایی مهارت و ذوق دارند و نیاز است از آن‌ها حمایت شود.

بکتاش با بیان اینکه حمایت از این هنرمندان باعث شکوفایی استعدادشان می‌شود، عنوان کرد: حمایت و پشتیبانی از کودکان موجب افزایش ذوق و سلیقه آنان شده وشعر گفتن بچه‌ها با این حمایت به اوج می‌رسد.

بکتاش گفت: افراد سرآمدی همچون مهدی مرادی، شاعر خوزستانی در شعر کودک و نوجوان فوق الاده هستند و می‌توانند کمک شایانی به حوزه شعر وشعرسرایی در استان خوزستان کنند.

دبیر بخش شعر کودک و نوجوان مجله کیهان بچه‌ها افزود: امیدواریم استان خوزستان قدر این شاعر توانمند را بداند و از تجربه و توانایی این شاعر بهره‌مند شود.

این شاعر و نویسنده همدانی بیان کرد: بچه‌های خوزستان شعرهای زیبایی سروده‌اند و نشان می‌دهد که مربیان توانمندی این کودکان را آموزش داده و سرانه مطالعه در استان خوزستان بالا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها