پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
تفسیر قرآن کریم آیت‌الله جوادی آملی تا پایان سال به طور کامل منتشر خواهد شد

مجلدات ۷۱، ۷۲ و ۷۳ تفسیر «تسنیم» برای نمایشگاه کتاب امسال آماده و منتشر شده است. انتشار دوره ۸۰ جلدی تفسیر قرآن کریم آیت‌الله جوادی آملی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات اسراء، وابسته به بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، ناشر تخصصی آثار آیت‌الله جوادی آملی با چند جلد کتاب جدید در سی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرد. جلد ۷۱، ۷۲ و ۷۳ «تسنیم»، مجموعه تفسیر قرآن کریم آیت‌الله جوادی آملی، شامل تفسیر سوره‌های احقاف، زخرف و حجرات برای نمایشگاه کتاب امسال آماده و منتشر شده است. مجموعه تفسیر تسنیم در ۸۰ جلد تدوین شده است که قرار است تا پایان سال انتشار این مجموعه به اتمام برسد.

از دیگر عناوین جدید نشر اسراء می‌توان به جلد پنجم کتاب «سلونی قبل ان تفقدونی» با موضوع شرحی از خطبه‌های نهج‌البلاغه اشاره کرد. جلد هفتم کتاب «عقلانیت شهود» که شرح و تحریر کتاب «فصوص الحکم» قیصری است هم از جدید ترین کتب این انتشارات است‌.

کتاب‌های «مفاتیح الحیاه»، «زن در آیینه جلال و جمال»، «رحیق مختوم؛ شرحی در حکمت متعالیه» و «رازهای نماز» پرفروش‌ترین آثار آیت‌الله جوادی آملی در دوره‌های قبلی نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها