دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
شب شعر «غزه» در جوار شهدای گمنام وحدتیه برگزار می‌شود

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری شب‌شعر «غزه» با هدف همدلی با کودکان، زنان و مردان مبارز فلسطینی و گرامیداشت یاد شهدای غزه و جبهه مقاومت در سوریه در شهر وحدتیه شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، عبدالرحیم افروغ گفت: این ویژه‌برنامه با حضور و شعرخوانی شاعران بومی با محوریت «غزه و فلسطین» و «شهادت» به همراه اجرای برنامه‌های جانبی نظیر کارگاه تخصصی شعر، میز کتاب، ایستگاه نقاشی و ایستگاه غزه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شب‌شعر «غزه» با هدف همدلی با کودکان، زنان و مبارزان فلسطینی و گرامیداشت شهدای غزه و جبهه مقاومت از جمله سرداران شهید زاهدی و حاجی‌رحیمی و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه برنامه‌ریزی شده است.

افروغ افزود: این برنامه ادبی ساعت ۲۰ دوشنبه، ۲۷ فروردین در جوار شهدای گمنام شهر وحدتیه با حضور شاعران آیینی و بومی، مسئولان و مردم استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید بانگ دادخواهی مردم فلسطین و غزه در سراسر جهان سر داده شود، بی‌شک ملت فلسطین پیروز میدان خواهد بود، تصریح کرد: امروزه مسئله غزه به یک موضوع جهانی تبدیل شده، همه مردم جهان به مظلومیت این ملت پی برده‌اند و اکنون خواهان توقف جنایات رژیم صهیونسیتی و کودک‌کش اسرائیل علیه فلسطینیان هستند.

افروغ تاکید کرد: در این راستا، اداره‌کل فرهنگ و اسلامی استان بوشهر ویژه‌برنامه بزرگداشت مقاومت و حماسه صبر مردم غزه را از ۱۱ تا ۱۴ فروردین با اجرای برنامه‌های مختلفی شامل روایتگری انتقالی، تئاتر، خطاطی، نقاشی کودک، گروه سرود، پرده‌خوانی، بازنمایی تاریخ مقاومت بوشهر و نمایشگاه عکس با همکاری بسیج دانشجویی عمار استان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و سازمان فضای مجازی سراج برگزار کرد که با استقبال شهروندان بوشهری روبه‌رو شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها