شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
شهرکرد میزبان بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی است

چهارمحال و بختیاری - در فضایی معنوی و هنری، بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی با برنامه‌های فرهنگی متنوع و جذاب در فرهنگسرای شهرکرد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، در ایام پایانی ماه مبارک رمضان، قلب فرهنگی چهارمحال و بختیاری، میزبان رویداد قرآنی بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی خواهد شد. این نمایشگاه که از ۱۸ تا ۲۱ فروردین ماه در فرهنگسرای شهرکرد برپا می‌شود، مکانی است برای غوطه‌ور شدن در دریای دانش و معرفتی که در آیات پر نور قرآن و روزهای پر برکت ماه رمضان ریشه دارد.

این نمایشگاه که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرکرد و سایر نهادهای فرهنگی تدارک دیده شده، شامل بخش‌های متنوعی چون «شبستان قرآن و رسانه»، «رواق هنر قرآنی» و «رواق سبک زندگی اسلامی» است.

در بخش «رواق هنر قرآنی»، برنامه‌هایی نظیر کتابت قرآن کریم توسط کودکان و هنرمندان خطاط، ارائه پادکست‌های با محتوای قرآنی و مسابقه کتابخوانی با عنوان «می‌خوانمت برای زندگی با آیه‌ها» به همت کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرکرد برگزار می‌شود.

این رویداد قرآنی از امروز، ۱۸ فروردین‌ماه آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه دارد. ساعات بازدید از نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و بعدازظهرها از ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ تعیین شده است. همچنین، در حاشیه نمایشگاه، فروشگاه‌هایی برای عرضه کتب، لوح فشرده، نرم‌افزارهای قرآنی و محصولات فرهنگی و پوشش‌های اسلامی در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها