سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
امانت بیش از ۳ هزار جلد کتاب طی ایام عید نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان‌غربی

آذربایجان‌غربی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ کتابخانه‌های مرکزی و علامه طباطبایی ارومیه و شیخ شلتوت شهرستان مهاباد فعال بود و ۳ هزارو ۵۰۰ جلد کتاب از این کتابخانه‌ها به امانت برده شد.

خدیجه معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ کتابخانه‌های مرکزی و علامه طباطبایی ارومیه و شیخ شلتوت شهرستان مهاباد فعال بود و ۳ هزارو ۵۰۰ جلد کتاب از این کتابخانه‌ها به امانت برده شد.

وی افزود: همچنین در این ایام ۴ هزار و ۶۰۰ نفر به سه کتابخانه مرکزی و علامه طباطبایی ارومیه و شیخ شلتوت مهاباد مراجعه کرده و ۳۰۵ نفر نیز عضو کتابخانه‌ها شده‌اند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: قصه گویی، برگزاری نشست و معرفی کتاب، محفل شعر خوانی، کاردستی و جمع خوانی از جمله فعالیت‌های کتابخانه‌های دائر در ایم تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ بوده است.

وی گفت: کتابخانه مرکزی و علامه طباطبایی ارومیه و شیخ شلتوت مهاباد با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ارائه خدمت کردند.

معصومی بیان کرد: آذربایجان‌غربی دارای ۱۰۱ کتابخانه عمومی است، که ۷۴ کتابخانه از این تعداد تحت مدیریت مستقیم اداره کل و ۲۷ مورد نیز تحت نظارت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان است.

وی گفت: از ۲۷ مورد کتابخانه‌ای که تحت نظارت است، ۲۳ مورد آن به‌صورت مشارکتی و چهار مورد آن به صورت کتابخانه عمومی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها