شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
بررسی هتل داریوش کیش و هتل پانوراما

جزیره کیش یکی از جزایر استان هرمزگان است که به دلیل منطقه آزاد بودن آن به سومین مقصد تفریحی در سطح خاورمیانه تبدیل شده است. در راستای همین تغییرات جزیره و تبدیل شدن آن به قطب توریسم ایران در طی سال‌های گذشته، تعداد اقامتگاه‌ها و هتل‌های زیادی در جزیره توسط کارآفرینان افتتاح شده است. از جمله این هتل‌ها، هتل داریوش و پانوراما کیش است که هر دو جزو هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش محسوب می‌شوند.

‌خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ جزیره کیش یکی از جزایر استان هرمزگان است که به دلیل منطقه آزاد بودن آن به سومین مقصد تفریحی در سطح خاورمیانه تبدیل شده است. در راستای همین تغییرات جزیره و تبدیل شدن آن به قطب توریسم ایران در طی سال‌های گذشته، تعداد اقامتگاه‌ها و هتل‌های زیادی در جزیره توسط کارآفرینان افتتاح شده است. از جمله این هتل‌ها، هتل داریوش و پانوراما کیش است که هر دو جزو هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش محسوب می‌شوند.

معرفی هتل پانوراما

هتل پانوراما کیش یکی از ساختمان‌های مرتفع تازه تاسیس در جزیره کیش است که از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل با معماری خاص خود در دل خیابان‌های جزیره می‌درخشد. هتل پانوراما یک ساختمان ۱۵ طبقه است که در زمینی به مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع بنا شده است. تمامی اتاق‌های این هتل به وسیله معماری خاص هتل و پنجره‌های بزرگ آن از نور بسیار مناسبی برخوردار هستند.

یکی از ویژگی‌های برتر هتل پانوراما کیش میزان دسترسی مهمانان هتل به مراکز تجاری، تفریحی و جاذبه‌های گردشگری جزیره است. این هتل به دلیل این‌که در قسمت مرکزی جزیره کیش واقع شده است دسترسی عالی به مراکزی مانند تالار بزرگ شهر، رویا مال، بازار زیتون، مرکز تجاری پانیذ، پردیس ۱و۲، پارک شهر کیش، مرکز غواصی، اسکله قدیم کیش، کلوپ‌های تفریحی و کیبل اسکی دارد.

اتاق‌های هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش یک هتل پنج ستاره و لاکچری جزیره کیش است که دارای ۲۶۷ واحد اقامتی به شکل سوئیت و اتاق و با ظرفیت ۶۹۳ تخت است. پنجره‌های بزرگ اتاق‌های این هتل مشرف به خیابان، محوطه هتل و دریا گشوده می‌شوند که این ویژگی تاثیر چشم‌گیری در افزایش نورگیری اتاق‌های هتل داشته است.

این هتل لاکچری و پنج ستاره با مهیا کردن خدمات و امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع در اتاق، پاورسوئیچ، چای‌ساز، دراور، صبحانه و آب رایگان، روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام و پک کامل لوازم بهداشتی، مینی‌بار با هزینه، تلویوزیون، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، اینترنت نامحدود و رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و صندوق امانات، IPTV و … برای مهمانان خود اقامتی لوکس و لاکچری را به ارمغان می‌آورد.

بررسی هتل داریوش کیش و هتل پانوروما

امکانات رفاهی و تفریحی عمومی در هتل پانوروما کیش

هتل پانوراما مانند دیگر همتایان خود با فراهم آوردن برخی امکانات رفاهی لوکس مطابق با با استانداردهای دنیا سعی بر آن دارد که اقامت مهمانان در این هتل را شیرین و خاطره انگیز کنند. بنابراین این هتل علاوه بر این‌که امکاناتی مانند اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلویزیون، تلفن را در فضای لابی خود قرار داده است امکانات دیگری را برای مهمانان هتل تدارک دیده است.

از جمله این خدمات و امکانات رفاهی خدمات تور، خدمات خانه‌داری و بیدار باش، خدمات ویژه معلولین، خدمات تهیه بلیط و کرایه اتومبیل بدون راننده، شبکه پخش فیلم، خدمات باربری، سالن ورزشی، مجموعه آبی مجهز به سونا، جکوزی، استخر، آژانس مسافرتی، انواع رستوران و کافی‌شاپ، اتاق چمدان، پرینتر و فتوکپی، خدمات نگه‌داری کودک، دستگاه واکس کفش و پذیرش ۲۴ ساعته را می‌توان نام برد.

معرفی هتل داریوش کیش

رزرو هتل داریوش کیش یکی از هتل‌های بسیار مجلل و فوق لاکچری کیش است که به دلیل معماری متفاوت و اولین آکواریوم آب‌شور خود در سطح بین‌المللی از محبوبیت خاصی برخوردار است. معماری این هتل مطابق با فرهنگ و تمدن ۲۵۰۰ ساله ایران است که خود تاثیر چشم‌گیری بر محبوبیت و شهرت این هتل داشته است.

در طراحی این هتل از ستون‌ها، سرستون‌ها، تندیس‌ها و سنگ‌نگاره‌های مشابه طرح تخت جمشید به وفور استفاده شده است. این هتل زمینی به مساحت ۱۲ هکتار در ضلع شرقی جزیره کیش را به خود اختصاص داده و در فاصله بسیار نزدیکی از دریا و ساحل خلیج فارس تاسیس شده است.

بررسی هتل داریوش کیش و هتل پانوروما

اتاق‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یک بنای سفید رنگ است که فضای اطراف آن توسط باغ سرسبز و دریای آبی زیبای خلیج فارس احاطه شده است. این هتل یک ساختمان سه طبقه با ۱۹۰ اتاق و سوئیت با چشم‌انداز دریا و باغ سرسبز محوطه هتل است. یکی از تفاوت‌های برجسته هتل داریوش کیش با همتای دیگر خود، وجود اتاق و سوئیت‎‌هایی است که در باغ هتل قرار گرفته‌اند. این اتاق‌ها که کابانا (ساحلی) نامیده می‌شوند علاوه بر این‌که منظره زیبایی از باغ سرسبز هتل دارند، چشم‌اندازی از دریا آبی را نیز پیش‌رو خواهند داشت.

اتاق‌های این هتل تجهیز شده به امکانات رفاهی لوکس و مدرنی مانند مینی‌بار با هزینه، درب‌های کارتی، صندوق امانات در اتاق، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، پاورسوئیچ، چای‌ساز و صبحانه رایگان، رخت آویز و کمد لباس، مبلمان و دراور، روم سرویس، یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان و نامحدود، پکیج کامل لوازم بهداشتی و بالکن است.

امکانات تفریحی هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل‌های ایران است که امکانات تفریحی و رفاهی بسیار فوق‌العاده‌ای را در فضای داخلی هتل و بیرون آن برای مهمانان خود تدارک دیده است تا آن‌ها از تمام لحظات خود در سفر کیش نهایت لذت را ببرند. از جمله این امکانات تفریحی و عمومی می‌توان باغ پرندگان، دلفیناریوم، کشتی تفریحی، زمین ورزشی، زمین تنیس، پینت پال، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، مجموعه آبی پیشرفته مانند (سونا، جکوزی، استخر رو باز، سرپوشیده و ماساژ، گیم نت، شبکه پخش فیلم و خدمات تور را نام برد.

بررسی هتل داریوش کیش و هتل پانوروما

امکانات رفاهی عمومی هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در کنار تمام خدمات تفریحی و خصوصی که برای رفاه و آسایش مسافران درنظر گرفته، خدمات دیگری را در فضای داخلی هتل برای رفاه حال بیشتر مسافران خود فراهم کرده است. این خدمات شامل لاندری و اتاق چمدان، فروشگاه و مرکز خرید، آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و کافی‌شاپ‌های لوکس، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، تاکسی سرویس و کرایه اتومبیل بدون راننده، دستگاه فتوکپی و پرینتر، خدمات بیدارباش، باربری و خانه‌داری، خدمات پزشکی و خدمات ویژه معلولین، اینترنت رایگان در لابی، خدمات (CIP) تشریفات ویژه و سیستم اعلام حریق و… است.

قیمت رزرو اتاق در هتل پانوروما و هتل داریوش کیش چگونه است؟

هر دو هتل پانوراما و داریوش کیش هر دو به دلیل خدمات ویژه‌ای که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند در دسته هتل‌های پنج ستاره کیش قرار دارند. با این حال‌، هتل داریوش کیش به دلیل ارائه خدمات بیشتر نسبت به هتل پانوراما از قیمت بیشتری برخوردار است. بنابراین در صورتی‌که قصد رزرو اتاق در هر کدام از این هتل‌ها را دارید، می‌توانید با استفاده از اپلیکشن یا سایت اسنپ تریپ ابتدا از قیمت‌های آن‌ها آگاه شده و سرانجام اقدام به رزرو هتل مدنظر خود کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها