پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
استقبال از فعالیت کتابخانه‌های استان زنجان در تعطیلات نوروز

زنجان- چهار کتابخانه عمومی منتخب در استان زنجان شامل کتابخانه‌های سید افضل موسوی، وحدت، حکیم هیدجی و کتابخانه کوثر در تعطیلات نوروز به ارائه خدمات می‌پردازند که با استقبال از سوی مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، به منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره‌برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون‌ها در ایام تعطیلات نیمه نخست فروردین ماه، چهار باب کتابخانه عمومی استان زنجان در ایام تعطیلات نوروزی به ارائه خدمات می‌پردارند.

کتابخانه عمومی سید افضل موسوی در شهر زنجان، کتابخانه عمومی وحدت و حکیم هیدجی در شهرستان ابهر و کتابخانه عمومی کوثر در شهرستان خرمدره در تعطیلات نوروز به ارائه خدمات می‌پردازند که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است.

سلسله جلسات «ماه رمضان و بهار قرآن» برگزار می‌شود

در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی و تقویت روحیه انس با قرآن، سلسله جلسات «ماه رمضان و بهار قرآن» در کتابخانه عمومی «ابوعلی سینا» واقع در روستای سنبل آباد شهرستان سلطانیه برگزار می‌شود.

سلسله جلسات جزء خوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان با عنوان هر روز با یک جزء از قران با حضور بانوان عضو کتابخانه در کتابخانه عمومی ابوعلی سینا برگزار می‌شود.

برگزیدگان جشنواره رضوی تجلیل شدند

در دوازدهمین دوره جشنواره قصه‌گویی رضوی ۱۲۴ نفر از استان زنجان برگزیده شدند که از این تعداد ۴ نفر برگزیده ملی هستند.

هدف برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی ایجاد شناخت و معرفت کامل قلبی از امام رضا (ع) است و برگزاری جشنواره‌های این چنینی یکی از راه‌های ایجاد شناخت و معرفت قلبی است.

بیشترین شرکت کنندگان در جشنواره قصه‌گویی رضوی در استان زنجان دانش آموزان در دوره‌های ابتدایی و راهنمایی هستند و امید است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط