سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
«آقای استالین دوشنبه یادتان نرود» وارد بازار نشر شد

قم - «آقای استالین دوشنبه یادتان نرود؛ سفرنامه مصور ویدئوی دوچرخه سواری در کشور تاجیکستان» از سوی نشر لوگوس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، «آقای استالین دوشنبه یادتان نرود؛ سفرنامه مصور ویدئوی دوچرخه سواری در کشور تاجیکستان» نوشته عدالت عابدینی از سوی نشر لوگوس راهی بازار نشر شد.

این کتاب که نثری آمیخته به طنز دارد به خاطرات و تجربیات نگارنده در کشور تاجیکستان می‌پردازد. اینفوگرافیک سه هزار ساله کشور تاجیکستان، استفاده از بیش از ۱۰۰ تصویر، طراحی جذاب و زیبا بخشی از این کتاب مصور است.

از ویژگی‌های متمایز کتاب، سفر ویدئویی در ابتدای هر فصل از کتاب است. خواننده کتاب می‌تواند با اسکن کیوآرکد ویدئوهای دیده شده نویسنده کتاب را هم مشاهده کند.

عدالت عابدینی عکاس، نویسنده و مترجم، متولد سال ۱۳۵۷ و فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی است. وی از سال ۱۳۸۵ همه ساله بیش از یک ماه را با هدف مردم نگاری و تصویربرداری، با دوچرخه به داخل و خارج از کشور سفر می‌کند.

پیشینه فعالیت در نشریاتی همچون پوپک، سلام بچه ها، مهیار، ماشین دودی و روزنامه تهران تایمز در حوزه ایرانگردی و جهانگردی دارد.

هر از گاهی در برنامه‌های رادیو فرهنگ با عنوان سفرنامه‌خوانی حضور داشته و در تلویزیون نیز مصاحبه‌هایی درباره سفر با دوچرخه و سفر روستایی انجام داده است.

عابدینی در سال ۹۲ موفق به دریافت جایزه دیپلم افتخار عکاسی از کانون پرورشی فکری کودکان شده است.

به گزارش ایبنا؛ «آقای استالین دوشنبه یادتان نرود؛ سفرنامه مصور ویدئوی دوچرخه سواری در کشور تاجیکستان» در سال ۱۴۰۲ به قیمت ۲۰۰ هزار تومان با شمارگان ۴۰۰ نسخه از سوی نشر لوگوس راهی بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها