دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
سومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور در میناب برگزار می‌شود

هرمزگان - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در شهرستان میناب برگزار می‌شود.

محمد قویدل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در شهرستان میناب خبر داد و گفت: از ۱۵ الی ۱۷ اسفندماه سال جاری ۲۵ اثر نمایشی راه یافته به مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: در این دوره از جشنواره، ۱۳ هزار و ۲۴ اثر شرکت کردند که افزایش دو برابری شرکت کنندگان در مقایسه با جشنواره سال قبل را شاهد بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر درسی برای سومین سال پیاپی در شهرستان میناب به عنوان پایتخت تئاتر درسی در کشور گفت: در مرحله استانی، بیش از ۱۳ هزار و ۲۴ اثر راه یافته به ۳۲ دبیرخانه استان‌ها مورد داوری قرار گرفته و به صورت میانگین، ۱۵ اثر دانش آموزی از هر استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

قویدل ادامه داد: بعد از بازبینی قریب به ۴۸۰ اثر مرحله کشوری، ۲۵ اثر راه یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی تئاتر درسی معرفی شدند که در شهرستان میناب به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

داریوش فدویان دبیراجرایی سومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور نیز اظهار داشت: ۲۵ اثر راه یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور از استان های خراسان جنوبی، بوشهر، خراسان رضوی، سمنان، سیستان و بلوچستان، شهرستان‌های استان تهران، فارس، مازندران، البرز، یزد، شهر تهران، گیلان، لرستان، کرمان، قم، زنجان و هرمزگان هستند.

شهرستان میناب در ۹۵ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها