سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
خبرنگار ایبنا در جشنواره رسانه‌ای «خبرنگار امیدآفرین» برگزیده شد

گلستان- سید حسن حسینی نژاد، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در جشنواره رسانه‌ای «خبرنگار امیدآفرین» رتبه برگزیده را در بخش مصاحبه از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، آیین اختتامیه «جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین» به میزبانی استانداری گلستان در عصر سه‌شنبه برگزار شد و با رأی هیئت داوران؛ جایزه و لوح رتبه برگزیده در بخش مصاحبه به سید حسن حسینی نژاد خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان گلستان اهدا شد.

در این رویداد رسانه‌ای که ویژه سفر دوم رئیس‌جمهور و هیات دولت مردمی سیزدهم به استان گلستان ایده پردازی و اجراشده بود، تعداد ۲ هزار ۴۳۴ اثر از ۵۳ فعال رسانه‌ای مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت.

تبیین دستاوردهای سفر دوم رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، روایت اول، صحیح و جامع اقدامات و خدمات دولت به مردم، افزایش کمی و ارتقای کیفی محتوای رسانه‌ای و ضریب دهی به اخبار سفر، ترغیب فعالان رسانه به مشارکت گسترده در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر دولت مردمی سیزدهم از اهداف این جشنواره بود.

همچنین از سوی دبیرخانه جشنواره، سفر دوم رئیس‌جمهور به استان، گلستان سرزمین برادری، پروژه‌های سفر، جهاد تبیین، امید و نشاط‌آفرینی و طرح‌ها و زیرساخت‌های استان و گردشگری فرهنگی آشوراده و خلیج گرگان به عنوان محورهای این رویداد رسانه‌ای اعلام شد.

به گزارش ایبنا، سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اجرای گروه سرود آوای رضوان و پخش کلیپ سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان و رونمایی از فراخوان جشنواره رسانه‌ای خبرنگار حماسه‌آفرین از دیگر برنامه‌های آیین اختتامیه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها