سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
«وصیت امیر علی» بررسی می‌شود

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر ،داستان «وصیت امیر علی» از کتاب آلبالوهای نوک خورده نوشته ستاره محمدی، سه شنبه ۱۷ بهمن ماه در کتابخانه ابن سینا نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در راستای اجرای برنامه‌هایی با رویکرد ترویج فرهنگ کتابخوانی، داستان «وصیت امیر علی» از کتاب آلبالوهای نوک خورده نوشته ستاره محمدی در قالب برنامه «بوی خاک» با حضور جمعی از علاقه‌مندان به هنر داستان‌نویسی، اعضای کانون‌های ادبی در کتابخانه ابن سینا نقد و بررسی می‌شود.

در نقد و بررسی داستان «وصیت امیر علی» علاوه بر ستاره محمدی نویسنده، زلیخا فکوری‌فر کارشناس ادبی، حمیده مشکی منتقد ادبی نیز حضور دارند.

داستان «وصیت امیر علی» روایت انجام وصیت رزمنده ایرانی توسط دختر عراقی است که به واسطه شهید امیر علی از دست داعشی‌ها نجات یافته بود است. داستان «وصیت امیر علی» از مجموعه کتاب آلبالوهای نوک خورده نوشته ستاره محمدی در قطع رقعی و ۱۴۲ صفحه توسط انتشارات برزآفرین در بهار ۱۴۰۱ وارد بازار بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند امروز، ۱۷ بهمن ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به کتابخانه ابن سینا واقع در خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۳۱۰۳ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها