دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
فصلنامه «نوشتار فرهنگ» منتشر شد

شماره پنجم و ششم فصلنامه «نوشتار فرهنگ» با دو پرونده ویژه درباره تحول متون دانشگاهی و آثار و خدمات علمی و فرهنگی دکتر مهدی محقق منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شماره پنجم و ششم فصلنامه «نوشتار فرهنگ» با دو پرونده ویژه درباره تحول متون دانشگاهی و آثار و خدمات علمی و فرهنگی دکتر مهدی محقق منتشر شد.

این شماره به چهار موضوع کلی «تحول در متون دانشگاهی»، «فرهنگ دانشگاهی»، «خدمات و آثار علمی و فرهنگی دکترمهدی محقق» و «پژوهش‌های نشر» پرداخته است.

گفت و گو با غلامعلی حداد عادل رییس بنیاد سعدی و فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، مهدی گلشنی استاد بازنشسته فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف، مصطفی تقوی معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف و انتشار مطالبی از مهدخت معین و سیدعلی موسوی گرماروردی از مهم‌ترین مطالب این شماره از فصلنامه است. در بخش پژوهش‌های نشر نیز مقالات متعددی مرتبط با حوزه نشر و کتاب به قلم استادان و پژوهشگران این عرصه ارائه شده است.

«نوشتار فرهنگ» به صاحب‌امتیازی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، و مدیرمسئولی حامد علی‌اکبرزاده و به صورت فصلنامه منتشر می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این شماره از مجله به فروشگاه کتاب شانزده واقع در خیابان انقلاب مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۶۶۹۶۵۰۱۷ تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط