پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
«درس‌های مجید» روایتی مادرانه

«درس‌های مجید» روایت زندگی منصوره بهمنی مادر شهید مجید سیفی به کوشش سید میثم موسویان به زودی در انتشارات حماسه یاران روانه بازار کتاب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «درس‌های مجید» روایت زندگی منصوره بهمنی مادر شهید مجید سیفی به کوشش سید میثم موسویان به زودی در انتشارات حماسه یاران به چاپ می‌رسد.

«درس‌های مجید» روایتی مادرانه از زندگی سرباز شهید مجید سیفی دستجردی است. مجید پسر بزرگتر و عزیزکرده‌ای است که با قبول مسئولیت‌های متعدد از کودکی جای خاصی در دل خانواده باز میکند. او به‌خاطر همین مسئولیت پذیری، کمک بزرگی برای خانواده‌ای است که در یک روستای بدون امکانات زندگی میکنند و کارهای پدر و مادر در اوج نیاز مالی، بسیار زیاد است.


با خواندن این کتاب ما با حکمت هایی روبرو میشویم که مادر شهید از زندگی آموخته است که این حکمت ها و حقایق در روایات معصومین و فرهنگ شیعی و عرفانی و فرمایشات بزرگان به صورت عملی ریشه دارد. خانواده سیفی، خانواده‌ای است که در عین معمولی بودن، به خاطر معنویت و نگاهشان به زندگی خاص هستند. ماجراهایی که در این کتاب هم پیش پای این خانواده در روستا اتفاق می‌افتد، جذاب و پر از هیجان و تعلیق است.


کتاب «درس‌های مجید» به قلم سید میثم موسویان به زودی از انتشارات حماسه یاران منتشر می‌شود…

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها