چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
مهرواره هنری وادبی «محراب عشق» در خوزستان

خوزستان -مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از برگزاری مهرواره هنری و ادبی «محراب عشق» همزمان با ماه رجب و ایام اعتکاف در سراسر استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، داریوش آقاسی با اشاره به حضور ارزشمند و گسترده اقشار مختلف مردم و به ویژه نوجوانان در مراسم اعتکاف گفت: مهرواره هنری و ادبی «محراب عشق»، ویژه این ایام و در بخش مختلف هنری و ادبی اعم از شعر، داستان کوتاه، دل نوشته وعکس با تلفن همراه برگزار می‌شود.

آقاسی حضور شهروندان در مکان‌های مقدسی چون مساجد در این ایام خاص را فرصتی مناسب برای ارائه برنامه‌های مناسب معنوی اعلام کرد و افزود: یکی از بخش‌های این مهرواره در حوزه عکس برگزار خواهد شد و نوجوانان می‌توانند تصاویر نابی را که در ایام اعتکاف تهیه کرده‌اند، برای شرکت در این مهرواره در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بارگذاری کنند.

آقاسی در توضیح دیگر بخش‌های این مهرواره بیان کرد: شعر، داستان کوتاه و دل نوشته از دیگر بخش‌های این جشنواره است و شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف می‌توانند آثار خود را در برنامه ورد(word)، پی دی اف(pdf) و جی پی جی(jpeg) در سایت کانون بارگذاری و یا از طریق پیام رسان بله به شماره ۰۹۳۰۴۸۵۵۲۸۵ ارسال کنند.

وی یادآور شد: مهلت ارسال آثار به این مهرواره ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است و برگزیدگان این رویداد ۳۰ بهمن ماه معرفی می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها